Szállítási infomációk

Átvételi lehetőségek, Szállítás

1. A Szolgáltató a megrendelt terméke(ke)t szállítmányozó cég (a továbbiakban: futárszolgálat) igénybevételével szállítja ki az Ügyfél részére, az Ügyfél által a megrendelés során megadott szállítási címre. Ebben az esetben a szállítási díj a számlán feltüntetésre kerül, és azt az Ügyfél által a megrendelés során választott fizetési módnak megfelelően köteles az Ügyfél megfizetni. A szállítási díj az ország egész területére 2.000.-Ft / csomag, amely az utánvétet nem tartalmazza, az utánvét +800.-Ft / csomag.

Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

2. A megrendelt termék(ek) lezárt dobozban érkezik/érkeznek és amennyiben a fizetés nem előre történt, a vételárat és az esetleges szállítási díjat a számla ellenében a futárszolgálat kézbesítőjének, készpénzben kell megfizetni. Abban az esetben, ha a csomagolás az átvételkor sérült, javasolt a terméket tartalmazó csomagnak még a futárszolgálat kézbesítője jelenlétében történő felnyitása, a termék(ek) sértetlenségének ellenőrzése, és a sérülés Szolgáltató felé jelzése céljából. A futárszolgálat kézbesítője a sérült termék kézbesítéséről jegyzőkönyvet vesz fel.

3. A termék(ek) kiszállítását a GLS Hungary Kft. futárszolgálat végzi, a rendelés Szolgáltató általi visszaigazolását követő 1-2 munkanapon belül. A Szolgáltató a GLS Hungary Kft. futárszolgálat előzőek szerinti határidőben történő szállításáért felelősséget nem vállal. A GLS Hungary Kft.  futárszolgálat kizárólag hétköznap, munkaidőben szállítja ki a terméke(ke)t, ezért fontos, hogy szállítási címként a megrendelés során olyan cím kerüljön megadásra, ahol ez időben a terméke(ke)t át tudják venni. A GLS Hungary Kft.  futárszolgálat kézbesítője az Ügyfél által megadott szállítási címen legfeljebb 10 percet tud várakozni. 
 

4. Átvételi lehetőség az üzletben (4029 Debrecen, Lórántffy u. 46. sz.): A megrendelt termék üzletben való átvételével kapcsolatban, kérem, érdeklődjön elérhetőségeink valamelyikén: a shop@teniszmester.hu e-mail címen, vagy a +36-52/323-586 telefonszámon.